"خناقة حريم" بين زينة وريهام سعيد.. "اولاد من غير نسب ومخدرات وليكي عين" !

تراشق بالألفاظ، واتهامات مزدوجة بين زينة وريهام سعيد على صفحات التواصل، جعلتها الأزمة الأكثر انتشارًا مؤخرًا.

وجهّت الفنانة زينة، رسالة قاسية للإعلامية ريهام سعيد، بسبب وصفها لأصحاب السمنة بالعبء على الدولة، حيث قالت زينة، عبر على حسابها الرسمي على انستجرام: "والله ما في عبء علي الدولة غيرها بتقل دمها برخصها وكذبها مدعية المرض مريضة عمليات التجميل. بتتريق علي الغلابة اللي بيلبسوا عبايات و اسدال، رخيصة انا مش فاهمه ليه تبقي موجوده واحده زي دي اساسا منتهي عدم الاحترافيه وقلة الأدب والتنمر فاضل تعمل ايه تاني علشان تمشي تشتم الناس بالأم والأب"، ولكنها سرعان ما قامت بحذفه.

ولكن بمرور ساعات قليلة قامت ريهام سعيد بالرد على زينة قائلة:" ولاد من غير نسب وجواز من غير عقد ومخدرات وقرف كتير ولسة ليكي عين تتكلمي ؟ .. أنا اللي موجودة إزاي ؟ على الأقل أنا ليا لازمة بنشر الخير مش الفجور والافتراء على الناس"، كما وجهت رسالة لأحمد عز قائلة :"يابني والله إنت ربنا نجدك".

وبدأت الأزمة بين ريهام، وزينة، عندما قامت ريهام، بالدفاع عن أحمد عز، وقت أزمته مع زينة على نسب الأطفال، من خلال برنامج "صبايا الخير".

وتجددت الأزمة مؤخرًا بسبب دفاع ريهام المستمر عن عز، وذلك وقت نشوب مشاجرة بينه وبين زينة وشقيقتها في الساحل الشمالي منذ عدة أيام، حيث علقت ريهام، على الأمر قائلة :"برضو هقول حسبي الله ونعم الوكيل زي ما قلتها من 3 سنين وبهدلتني في المحاكم من غير حق".

التعليقات