خناقة البطانة.. مختار: «زعلت لما شوفت بنتي من غيرها».. ورانيا يوسف ترد:«مراتك بتتباس بالبيبي دول»

حرب مشتعلة بين المنتج محمد مختار، والفنانة رانيا يوسف، وصلت إلى التراشق بالألفاظ والإيحاءات الجنسية خاصة بعدما طرح من جديد واقعة فستان البطانة.

 

وأثارت الفنانة رانيا يوسف ضجة واسعة بتصريح صادم عن النجمة نادية الجندي ردًا على تصريحات طليقها المنتج محمد مختار حول ارتداء ابنته الكبرى منها، ملابس جريئة خصوصًا فستان البطانة الشهير الذي أطلت به على خطى والدتها خلال حضورها فعاليات مهرجان القاهرة السينمائي.

 

 وقال محمد مختار: "زعلت أوي لما شفت بنتي طالعة في مهرجان القاهرة بنفس فستان البطانة بتاع والدتها، الأب بقى مش من حقه يعمل أي حاجة مع بناته معاه يصرف وميفتحش بقه وإلا هيتضرب بحاجات وحشة أوي خلاص القوانين كلها بقت مع المرأة وبقت بتاعتكم مبروك عليكم الأب ملوش لا حضانة و لا مدرسة ليه يعني، ولسه قوانين طالعة جديد هيقرها مجلس الشعب يا خوفي الزواج يقل".

 

وردت عليه رانيا يوسف بسخرية في إشارة للملابس الجريئة التي كانت تظهر بها زوجته "في ذات الوقت" النجمة نادية الجندي، وموافقته عليها من أجل مصلحته الشخصية ونجاح الفيلم، إذ قالت: "ولما المدام مراتك كانت بتتباس وتقلع في الأفلام وعلى طول بالبيبي دول مكنتش بتزعل؟؟ مش دي بردو المفروض إنها شرفك وعرضك ولا علشان كنت مستفيد؟!"..

 

التعليقات