طليقها يفجر مفاجآة: ريم طارق لا تصلح للزواج صحيًا

 

فجر رجل الأعمال أحمد خليل طليق زوجة حسن شاكوش السابق، مفاجآت جديدة حول تفاصيل علاقتهما الزوجية والأسباب التي أدت إلى الطلاق، إلى أن تطور الأمر بينهما إلى البلاغات والشرطة.

أعرب طليق زوجة حسن شاكوش عن صدمته الشديدة لحطة علمه بزواجها مرة ثانية، مؤكدًا أنها تعاني من مشكلة صحية تمنعها من الزواج، حسبم أفادت أسرتها حينما طلبت منه الطلاق، مضيفًا: "التعب ده ده ظهر بعد شهرين من زواجي منها، وأهلها كلموني عشان تتطلق، واتفرض عليا الطلاق ومكنتش عايز أطلقها، وطلقتها وخدت حقوقها الكاملة".

وأضاف طليق زوجة حسن شاكوش : "أنا مقصرتش معاها، وقلت لأهلها مش عايز أطلق وأنا هعالجها، وروحت معاها لدكتور ولقيته بيقولي إنها لا يصح لها الزواج"، متابعًا: "سلمتهم القايمة ومعايا شهود ونزلوا القايمة بالشقة في يومين، وكل الكماليات في البيت خدوها، لقيت الشقة فاضية، وأنا معنديش مشكلة في الحاجة مش عايزها بس عايزهم يتنازلوا عن القضايا اللي رفعوها عليا".

وفي السياق ذاته، نفى طليق زوجة حسن شاكوش، تعديه عليها بالضرب أثناء زواجهما، مُضيفًا: "أنا مكنتش بضربها ومضربتهاش علقة موت، وعمري ما مديت إيدي عليها، وكل مشكلة تحصل بينا كنت بشتكي لوالدها، .. ولا شتيمة ولا ضرب ولا أي حاجة"

 

التعليقات