هنا الزاهد بطلة "ريستارت" أمام تامر حسني للمرَّة الثانية "إشادة متبادلة بين النجمين"

أعلن الفنان تامر حسني عن بدء تحضيره لفيلم جديد من تأليف أيمن بهجت قمر وإخراج سارة وفيق، وتشاركه البطولة الفنانة هنا الزاهد في تعاونهما الثاني بعد فيلم "بحبك".

ونشر تامر صورة له مع أيمن بهجت قمر وسارة وفيق، خلال التوقيع على العقد وعلق على الصورة بقوله: "توكلنا على الله بدأنا تحضير فيلمي القادم ان شاء الله بعنوان (ري ستارت) بطولة النجمة الجميلة هنا الزاهد ولسة مكملين ترشيحات.. تأليف أيمن بهجت قمر.. إخراج سارة وفيق".

وعلقت هنا الزاهد على الصورة معربة عن سعادتها الكبيرة بتعاونها مع تامر حسني، للمرة الثانية، حيث كتبت على منشور إعلانه تحضير فيلمه الجديد، قائلة: "يا تامر أنا مبسوطة أوي إننا هنتقابل تاني في فيلم ري ستارت بعد فيلم بحبك اللي حقق أكبر نجاح في الوطن العربي لحد النهاردة، ما شاء الله، يا رب يكرمنا في الفيلم ده ونعمل حاجة أحلى كمان.. تستاهل كل النجاح اللي أنت فيه بجد".

ورد تامر، على تعليق هنا، حيث كتب عبر خاصية القصص المصورة الملحقة على حسابه بموقع "إنستجرام"، قائلًا: "أنا اللي مبسوط أكتر منك، إنتي مشروعي من وإنتي صغيرة لحد ما بقيتي نجمة النجوم، إن شاء الله ربنا يكرمنا أجمل كرم، خصوصًا إننا بنعمل نوع تاني خالص عن اللي قدمناه قبل كده.. ربنا يوفقك يا هنا ويوفقني معاكي".

 

التعليقات